![](https://novin.hu/wp-content/uploads/2022/08/communication-connection-message-networking2.jpg)
Webmail
Saját webes levelezőrendszert használunk, melynek az az oka, hogy megkönnyítsük az ügyfeleinkkel történő kommunikációt. Amint elkezdjük a közös munkát, készítünk Önnek egy felhasználót a Roundcube nevezetű e-mail-es felületre, melyet a későbbiekben ezen a linken tud elérni:
![](https://novin.hu/wp-content/uploads/2022/08/business-team-working-new-business-plan-with-modern-digital-computer-top-view-shot2.jpg)
Ticket rendszer
Munkavégzésünk során ticketing rendszert használunk. Ez egy olyan rendszer, mely megkönnyíti az ügyféligények kezelését, hiszen a különböző kéréseket, feladatokat, esetleges működésbeli hibákat a szoftver egy-egy jeggyé alakítja, melyhez személyeket, csoportokat tudunk rendelni, így a feladatok nem vesznek el, mindegyiknek meg lesz a maga felelőse, ráadásul teljesen átláthatóvá válik az egész munkavégzési rendszer. Így tudjuk a hatékonyságot növelni, miközben ügyfeleink számára is transzparenssé válnak a folyamatok. Regisztráció után az általunk használt Request Tracker (RT) rendszerünkbe, az alábbi linken tud belépni:
![](https://novin.hu/wp-content/uploads/2022/08/hand-using-laptop-computer-with-virtual-screen-document-online-approve-paperless-quality-assurance-erp-management-concept2.jpg)
Nextcloud
A közös munkafolyamat megkönnyítése érdekében használjuk a saját Nextcloud fájlmegosztó rendszerünket. Ide töltjük fel a dokumentációkat és olyan fájlokat, amelyek ügyfeleink számára fontos lehet. Ugyanígy ügyfeleink is feltölthetnek ide bármilyen hasznos információval szolgáló dokumentumot. Nextcloud felületünket az alábbi linken lehet elérni:
![](https://novin.hu/wp-content/uploads/2022/08/woman-texting-couch2.jpg)
Mattermost
Saját levelező csatornánkat arra használjuk, hogy ügyfeleinkkel a felmerülő kisebb kérdéseket is meg tudjuk beszélni, gyorsan és hatékonyan. Ez egy chat platform, ahol a legkönnyebben tudnank kapcsolatba lépni velünk ügyfeleink:
![](https://novin.hu/wp-content/uploads/2022/08/what-is-a-task-tracker-and-why-you-need-one.jpeg)
Gitlab
Agilis szoftverfejlesztés során használjuk, mely azt a célt szolgálja, hogy a fejlesztés állapota feladatról feladatra nyomonkövethető legyen. Ügyfeleink betekintést nyerhetnek a projekt összes folyamatába, és részfolyamatába.
![](https://novin.hu/wp-content/uploads/2022/08/businessman-hand-holding-lightbulb-with-glowing-light-creative-smart-thinking-inspiration-innovation-with-network-concept2.jpg)
Wiki
Itt található a céges tudásbázisunk. Ügyfeleink számára hasznos cikkeket töltünk fel erre a felületre, melyek gond nélkül elérhető segédanyagok, gördülékennyé teszik az együtt töltött munka menetét. Kattintson az eléréséhez a következő linkre:
![](https://novin.hu/wp-content/uploads/2022/08/airfocus-v89zhr0iBFY-unsplash2.jpg)
Kanban board
Ügyfeleink saját feladatkezelő rendszerünkhöz is hozzáférést kaphatnak, mellyel még inkább átláthatóbbá válnak a munkafolyamatok, illetve hogy hol tart a projekt a megvalósítási folyamaton belül.