Szolgáltatások

Virtuális szerver (VPS)

Válasszon egyénre szabott VPS szervert teljes körű dedikált hozzáféréssel. Megszabhatja a tárhelyet biztosító szerver paramétereit és teljeskörű hozzáférést kap, így arra használhatja, amire csak szeretné. Kérhet hozzá továbbá VPS üzemeltetési szolgátatást.

E-mail hosting

Saját, felhőalapú levelezést biztosítunk vállalkozásának. Szervereink biztonságos hozzáférést nyújtanak adataihoz, és megvédik levelezőrendszerét a nem várt támadásoktól és spam levelektől.

Webhosting

Weboldalához tárhelyterületre is szüksége lesz. Teljes körű hozzáférést biztosítunk a weblapot üzemeltető szerver tárhelyterületéhez. Nem szeretne ezzel bíbelődni? Válasszon minket honlapja karbantartásához.

Application hosting

Alkalmazáshoz szükséges felhőalapú tárhelyet bérelhet nálunk különböző, személyre szabott méretekben.

Domain name regisztráció

Magyar és nemzetközi domain nevet weboldalához regisztrálja nálunk! Ha regisztrált domain névvel rendelkezik, egyszerűen és gyorsan át tudja hozzánk regisztrálni, kérje segítségünket!

Miért válassza a Novin tárhelyszolgáltatásait?

VPS szolgáltatás

  • Teljes körű dedikált VPS hozzáférést biztosítunk, egyéni, személyre szabott paraméterek szerint
  • Egyéni elképzelésekre szabott tárhely: választható teljesítményű CPU, választható méretű memóriával és tárhellyel, egyéni elképzeléseire szabva alakítjuk ki saját VPS szerverét
  • Folyamatos rendelkezésre állás, karbantartás: ha a választott paraméterek szerinti virtuális szerverének esetlegesen adódó problémáival nem szeretne foglalkozni, bízza ránk, válassza hozzá VPS karbantartás szolgáltatásunkat, folyamatosan rendelkezésére állunk, legyen bármilyen kérdése, vagy kérése
VPS szolgáltatás

E-mail hosting

  • Egyéni, költséghatékony megoldások testre szabva: saját levelezőrendszer kifejlesztését az egyéni igényekhez hangoljuk, megtaláljuk a legjobb, legtesthezállóbb, költséghatékony megoldásokat
  • Adatvédelem: adatai nalunk a lehető legnagyobb biztonságban vannak, nem szolgáltatjuk ki semmilyen harmadik félnek, bizalmasan kezeljük, titoktartási szerződés kötését szorgalmazzuk ügyfeleinknél
  • Gyors rendelkezésre állás: a lehető legrövidebb időn belül rendelkezésre állnak fejlesztőink és karbantartóink, hogy egy percig se kelljen hiányolnia a levelezőrendszere hatékony működését
E-mail hosting

Webhosting

  • Választható tárhelyméret: weboldalához tárhelyre lesz szüksége, melyet nálunk bármekkora méretben, igényelhet
  • Weboldal karbantartás: a honlap üzemeltetésében is rendelkezésre állunk, nálunk nem szünetelhet az online webshopja, weboldala órákra, folyamatosan monitorozzuk a weblapját
  • Fejlesztés: weboldala fejlesztésével is foglalkozunk, aktualizáljuk, gyorsítjuk oldalát, hogy maximális felhasználói élményt érhessen el ügyfeleinél
Webhosting

Application hosting

  • Egyéni csomagajánlatok: segítünk kialakítani a legfontosabb funkciókhoz szükséges, legköltséghatékonyabb tárhely csomagokat, hogy mindenkinek személyre szabottan tudjunk megoldásokat találni
  • Csúcsminőség, megbízhatóság: legjobb minőségű, legmodernebb szoftvereinket folyamatosan ellenőrizzük, így biztosítva szünet és hiba mentes működésüket
  • Hatékony kommunikáció, kapcsolattartás: ügyfeleinkkel igyekszünk kialakítani a leggyorsabb információ áramlást, igyekszünk mindenről tájékoztatást adni, mert hiszünk a gyors, átlátható kommunikációban, melyek az együttműködésünk alapkövei
Application hosting

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudom a Novin tárhelyszolgáltatásait igénybe venni?

Személyesen, e-mailben vagy a weboldalon található űrlap kitöltésével léphet velünk kapcsolatba. Ezután mihamarabb válaszolunk kérdéseire és tisztázzuk, hogy milyen tárhelyre, vagy a tárhelyszolgáltatáshoz kapcsolódó szolgáltatásunkra van szüksége. Cégünk elvégez egy árkalkulációt az elsődleges adatok segítségével, melyet egy héten belül elküldünk.

Ha valami probléma adódik a hosting szolgáltatásokkal kapcsolatban, kihez tudok fordulni?

Szerződéskötés során adunk minden ügyfelünknek egy hotline számot, melyet 0-24 elérhet. Ügyfeleinket megkérjük, hogy priorizálják a problémákat, és így a magasan priorizált feladatoknak azonnal hozzálátunk. További elérhetőségeink azonnali reakcióval: reggel 8 óra és délután 5 között kereshet minket chaten és e-mail-en, telefonon, vagy akár létrehozhat egy hibajegyet, délután 5 és reggel 8 között telefonon vagyunk rögtön elérhetőek.

Mikor állnak rendelkezésre a fejlesztők/ karbantartók?

Fejlesztőink és karbantartóink 0-24 rendelkezésre állnak a probléma sürgősségének a függvényében. Telefonon 0-24 elérhetőek vagyunk a szerződéskötésben rögzített hotline számon, e-mail-en, chaten pedig reggel 8-tól délután 5-ig tudunk rögtön válaszolni a megkeresésekre.