fbpx

Ügyfélmenü

Webmail

Saját webes levelezőrendszert használunk, melynek az az oka, hogy megkönnyítsük az ügyfeleinkkel történő kommunikációt. Amint elkezdjük a közös munkát, készítünk Önnek egy felhasználót a Roundcube nevezetű e-mail-es felületre, melyet a későbbiekben ezen a linken tud elérni:

Ticket rendszer

Munkavégzésünk során ticketing rendszert használunk. Ez egy olyan rendszer, mely megkönnyíti az ügyféligények kezelését, hiszen a különböző kéréseket, feladatokat, esetleges működésbeli hibákat a szoftver egy-egy jeggyé alakítja, melyhez személyeket, csoportokat tudunk rendelni, így a feladatok nem vesznek el, mindegyiknek meg lesz a maga felelőse, ráadásul teljesen átláthatóvá válik az egész munkavégzési rendszer. Így tudjuk a hatékonyságot növelni, miközben ügyfeleink számára is transzparenssé válnak a folyamatok. Regisztráció után az általunk használt Request Tracker (RT) rendszerünkbe, az alábbi linken tud belépni:

Nextcloud

A közös munkafolyamat megkönnyítése érdekében használjuk a saját Nextcloud fájlmegosztó rendszerünket. Ide töltjük fel a dokumentációkat és olyan fájlokat, amelyek ügyfeleink számára fontos lehet. Ugyanígy ügyfeleink is feltölthetnek ide bármilyen hasznos információval szolgáló dokumentumot. Nextcloud felületünket az alábbi linken lehet elérni:

Mattermost

Saját levelező csatornánkat arra használjuk, hogy ügyfeleinkkel a felmerülő kisebb kérdéseket is meg tudjuk beszélni, gyorsan és hatékonyan. Ez egy chat platform, ahol a legkönnyebben tudnank kapcsolatba lépni velünk ügyfeleink:

Gitlab

Agilis szoftverfejlesztés során használjuk, mely azt a célt szolgálja, hogy a fejlesztés állapota feladatról feladatra nyomonkövethető legyen. Ügyfeleink betekintést nyerhetnek a projekt összes folyamatába, és részfolyamatába.

Wiki

Itt található a céges tudásbázisunk. Ügyfeleink számára hasznos cikkeket töltünk fel erre a felületre, melyek gond nélkül elérhető segédanyagok, gördülékennyé teszik az együtt töltött munka menetét. Kattintson az eléréséhez a következő linkre:

Kanban board

Ügyfeleink saját feladatkezelő rendszerünkhöz is hozzáférést kaphatnak, mellyel még inkább átláthatóbbá válnak a munkafolyamatok, illetve hogy hol tart a projekt a megvalósítási folyamaton belül.