fbpx

Szolgáltatásaink

Szervermenedzsment

Szolgáltatásfelügyelet

Fájlkezelés, fájlmegosztás

Levelezőrendszer

Munkaállomás-támogatás

Stabil internetelérés, Wifi, hálózatüzemeltetés

Eszközbeszerzés

Adatmentés, adatvédelmi beállítások

Informatikai támogatás, support, Help Desk szolgáltatás

IT érdekképviselet

DevOps feladatok

Miért válasszon minket?

Miért válasszon minket?

  • Költséghatékony: Perc alapon számlázunk, így Önnek csupán a ténylegesen hatékony munkavégzéssel eltöltött percekért kell fizetnie. Mindig azt tartjuk szem előtt, hogy mi az Ügyfél számára ár-érték arányban legoptimálisabb megoldási út.
  • Tapasztalat: Már rendkívül sokféle problémát oldottunk meg sikeresen, tapasztalt kollégáink Önnek is segítenek!
  • Minőség: Csak olyan munkát adunk ki a kezeink közül, mellyel Ügyfelünk is teljes mértékben elégedett lehet.
  • Gyorsaság: Tapasztalatunk és problémamegoldási rutinjaink révén gyors megoldást szállítunk.
Nem csak rendszergazda

Nem csak rendszergazda

A legtöbbször előforduló problémák mellett bármely informatikai jellegű feladattal kereshet minket. Biztosítjuk a mindennapi munkához szükséges számítástechnikai infrastruktúrát, megoldásaink révén pedig hatékonyabbá teheti a céges folyamatokat. Foglalkozunk szoftverfejlesztéssel, tárhelyszolgáltatással és weboldalkészítéssel is. Ennek köszönhetően komplex megoldásokat szállíthatunk Ügyfeleink számára. Válasszon minket rendszergazdájának és később sem kell aggódnia informatikai gondok miatt!

Felkeltettük érdeklődését? Lépjen velünk kapcsolatba!

Így dolgozunk

Így dolgozunk

Manapság szinte minden vállalat azt állítja magáról, hogy ügyfélközpontú, ezt azonban sokszor nem támasztja alá a gyakorlat. Elsiklik a kommunikáció, nincs időben visszajelzés. Az ember nem tudja, hogy éppen hol tart a problémamegoldás folyamata, egyáltalán foglalkoznak-e az ügyével. Cégünknél azonban időben visszajelzünk, tájékoztatást nyújtunk és folyamatos kapcsolatban maradunk az Ügyféllel. Minden partnerünk kap egyedi support e-mail címet, ezen keresztül veheti fel a kapcsolatot a kollégákkal. Ticket rendszerünkben könnyen bejelentheti problémáját és annak prioritását is. Jellemzően öt prioritás szinttel dolgozunk, mely azt jelzi, hogy mennyire fontos az adott probléma gyors megoldása. Amennyiben sürgősen megoldásra van szüksége, kollégánk akár 2-3 órán belül elvégzi a feladatot.
 
Munkatársaink hétköznap munkaidőben reggel nyolc és délután öt óra között állnak rendelkezésre. Egyedi megegyezés alapján ugyanakkor ettől eltérő feltételekben is megállapodhatunk. Egy komoly szerverüzemeltetés kapcsán például ez szükségszerű lehet. Ilyen helyzetben is kereshet minket, találunk megoldást!

Szolgáltatásaink

Cégünk számos rendszergazdai problémára kínál megoldást, melyekről itt részletesebb leírást is olvashat, csak kattintson az Ön számára releváns szavakra.

Információmegosztás, hálózati megoldások

Helyi szerver, szerverbérlet

Egy vállalat számára elengedhetetlen az irodai szerver megléte. Kollégáink vállalják a megfelelő hardverek és operációs rendszer (Linux/Windows) kiválasztását, majd a szerver installációját, beállítását, a szolgáltatások (pl. fájlszerver, levelezés) kialakítását és az üzembe helyezést.

Automatikus hálózatkonfiguráció

Ezen funkcióra igazán akkor van szükség, ha irodájában partnereket fogad, akiknek hozzáférést kíván nyújtani akár irodai erőforrásokhoz (nyomtató, megosztások, amelyeken publikus fájlok érhetőek el), akár az internethez.

Automatikusan szinkronizált letöltési terület

Amennyiben van saját weboldala, elképzelhető, hogy rendszeresen helyez ott el tartalmat. Megoldásunkkal egyszerűsítjük ezt a feladatot: nincs más dolga, mint a dokumentumot bemásolni egy mappába, vagy e-mailen elküldeni egy megadott saját címre, és a szerver feltölti azt az Ön webszerverére, aktualizálva a HTML oldalt.

Fájl szerver

Az irodai szerveren kialakított területen tárolhatja azokat a fájlokat, dokumentumokat, amelyeket többen is szeretnének elérni, szerkeszteni. A szerveren definiált megosztásokhoz jogosultságokat rendelhet, a fájlokhoz való hozzáférés (megnyitás, módosítás) is naplózható.

Fax szerver

Küldje és fogadja faxait papír felhasználása nélkül, úgy, hogy székéből fel sem kell kelnie. A beérkezett faxok PDF dokumentumként kerülnek tárolásra, a fax küldése pedig egyfajta „nyomtatásként” képzelendő el. Lehetőség van automatikus, céges aláírással ellátott fedőlap használatára is, így teljesen elkerülhető a dokumentum papírra történő nyomtatása.

Hálózati szkennelés

Ha naponta 1-2 alkalomnál többször van szükség szkennelésre, ajánlott az eszközt a szerverre csatlakoztatni, és megosztani a munkaállomások között. A szerveren történő szkennelésnek több előnye is van: lehetőség van a beolvasott dokumentumokat feldolgozni. A szerver képes azokat képpé, PDF dokumentummá alakítani, tömöríteni, kicsinyíteni-nagyítani, fekete-fehér változatot készíteni.

Központi megosztott címjegyzék

Ha a különböző vállalati partnerekkel több kolléga is kapcsolatot tart, ajánlott megosztott címjegyzék használata. Ekkor egy központi helyen tárolódnak a partnerek adatai (név, székhely, lakcím, e-mail cím, telefon), nem pedig valamely kolléga saját munkaállomásán.

Központi megosztott naptár

Előfordulhat olyan esemény, találkozó, amelynek időpontja több munkatárs számára is szem előtt tartandó. Célszerű erre egy olyan hálózati naptárat létrehozni, ahol az elhelyezett események mindenki számára elérhetőek.

Nyomtató accounting

A cégek nagy része nincs tisztában azzal, hogy mennyi papírt használ fel valójában. Ezen szolgáltatás segítségével felügyelete alá vonhatja az irodában használt nyomtatókat. Lehetőség nyílik a nyomtatás naplózására, illetve különböző nyomtatási szabályokat állíthat be az egyes munkatársaknak, így papírt és ezáltal pénzt takaríthat meg.

Out of office

Amikor munkatársai szabadságra mennek, beállíthatják, hogy távollétük alatt automatikusan válaszlevelet kapjanak a nekik levelet írók. Van mód levéltovábbításra is, amikor a rendszer az automatikus válasz mellett vagy helyett a beérkezett levelet továbbküldi a megjelölt kollégának is. Partnerei így mindig ismerhetik kollégáik elérhetőségét.

Tűzfal

A munkaállomásokon elhelyezett tűzfal nem elegendő, fontos, hogy irodai hálózatát és az ott tárolt privát adatokat is megvédje az esetleges támadásoktól. A tűzfal megszűri az adatforgalmat a belső irodai hálózat és a külső hálózat között.

Virtuális privát hálózat

A virtuális privát hálózat (VPN) segítségével otthoni asztali számítógépe, valamint hordozható laptopja egy kattintásra az irodai hálózat része lehet, így könnyedén elérheti az irodában tárolt adatait, szolgáltatásokat.

Windows domain

Ennek segítségével személyes beállításait nem saját munkaállomásán, hanem egy központi helyen, az irodai szerveren tárolhatja. Ezáltal a munkaállomások jelszavas védelem alá kerülnek, így csak az tud bejelentkezni, akinek azt engedélyezte.

Adatbiztonság

Adatmentés

Talán Önnel is előfordult már, hogy egy véletlenül, például váratlan áramszünet, vagy nem szándékos törlés miatt el nem mentett fájljainak elvesztése komoly gondot, pluszmunkát okozott. A  rendszeresen, automatikusan végzett biztonsági másolatok ilyen esetekben nyújtanak védelmet. A mentett adatok  elhelyezése történhet külső, lokális, távoli vagy felhő alapú tárolóra. A tőlünk igénybe vehető bérelt tárterületen adatait jelszóval védve, titkosítva, bizalmasan kezeljük. A mentési és helyreállítási stratégia egyeztetések alapján, az Ön céljai, érdekei mentén kerül lefektetésre. Ennek keretében határozzuk meg többek között a mentések gyakoriságát, tárolási módját is.

Adat-visszaállítási felhasználói terület

A fájlok, dokumentumok visszaállítását többnyire munkatársaink végzik, ugyanakkor van arra is lehetőség, hogy Ügyfeleink ezt maguktól kezeljék egy webes felületen keresztül.

E-mail mentés

Minden, az irodába beérkező, valamint onnan kiküldött e-mailről másolat készül, így nem tűnhet el egy e-mail sem.

Rendszermentés

A szerverekről ajánlott időnként – főleg nagyobb változások, installációk előtt – biztonsági mentést készíteni. A rendszermentés segítségével egy változás miatt instabillá vált szerver könnyen visszaállítható, illetve egy előre nem látható adatvesztést okozó esemény miatt működésképtelenné tett szerver 3-4 óra alatt újra üzemképessé tehető.

Szerver cluster, másodlagos irodai szerver

A szerver súlyos hardverhibája esetén annak  javítási ideje akár napokba is telhet. Ilyenkor virtualizációs vagy cluster technológia segítségével másodlagos szerver vagy szerverek használatát javasoljuk. Ezen technológiák segítségével a hardverhiba minimális kiesést (1 perc – 30 perc) okoz csak, vagy észrevétlen marad. A másodlagos szerver vagy szerverek pedig átveszik a fő szerver minden feladatát, így a dolgozók gond nélkül folytathatják tovább munkájukat.

Szünetmentes tápegység (UPS)

Szünetmentes tápegység (UPS) elhelyezésével áramszünet esetén az elektromos készülékek továbbra is használhatóak, így például a szerverek, munkaállomások, internet, wifi is elérhető marad.

Vírusirtó

A szerverek és munkaállomások elengedhetetlen tartozéka egy megbízható vírusirtó, valamint adat-kémelhárító program. Jellemzően a szerver megszűri a levelek útján beérkező nem kívánt élősködőket. Ezek azonban a böngészőből, Microsoft dokumentumokból észrevétlenül is beszivároghatnak számítógépére. Így akár bizalmas adatokat is ellophatnak, vagy ideiglenesen olvashatatlanná tehetik az üzleti fájlstruktúrát, amelyhez csak súlyos összegek kifizetése után férhet majd hozzá. Vírusvédelem bevezetésével mindez megakadályozható.

Levelezés

Digitális aláírás

Javasoljuk, hogy minden kiküldött e-mailt egy cégszerű digitális aláírással hitelesítsen. Meghamisított e-mail küldése ugyanis rendkívül egyszerű, azonban a digitális aláírás véget vet ennek a veszélynek.

Irodai postafiók otthonról

Amennyiben nincs szüksége virtuális privát hálózatra (VPN) és csak az irodai postafiókját szeretné otthoni számítógépéről, laptopjáról elérni, akkor elegendő az irodai postafiók is. Leveleit biztonságos csatornán olvashatja és válaszolhatja meg, úgy, mintha az irodában lenne.

Megosztott postafiók

Amennyiben Ön szeretne olyan e-mail címet, amelyet több munkatárs is olvasna, akkor ezt ún. megosztott postafiókkal javasolt megvalósítani.

Saját levelező szerver

A legtöbb internetszolgáltató az internetelérés mellé korlátozott számú e-mail postafiókot is biztosít. Ezen postafiókokban tárolt leveleket célszerű inkább egy saját levelezőszerveren tárolni, így nincs többé mérethatára a postafióknak, amihez a levelek törlésével, archiválásával kellene alkalmazkodnia.

Spamszűrés

Az irodai szerverre elhelyezett többszörös vírus- és levélszemét-szűrés segítségével postafiókjába jóval kevesebb kéretlen levél érkezik.

Webmail

A Web e-mail klienssel az internetböngésző segítségével történik a levelek olvasása és küldése, titkosított kommunikációval.

Támogatás, segítségnyújtás

Szerverfelügyelet

Készséggel elvállaljuk Linux vagy Windows alapú szerverek felügyeletét, karbantartását, adminisztrációját. Amennyiben nem cégünk installálta a szervert, akkor ingyenes előzetes állapotfelmérését végzünk. Havidíjas felügyeleti szolgáltatásunk alatt a következő tevékenységek rendszeres elvégzését értjük: szerverterheltség megfigyelése, szerveren üzemeltetett szolgáltatások, funkciók helyes működésének ellenőrzése, hibapotenciálok időben történő felismerése, biztonsági frissítések követése, telepítése, havonta rögzített órakeretben a szerver távoli adminisztrációja, amikor a fenti tevékenységek során észleltek miatt a rendszert módosítjuk, a megállapodás részét képező rendelkezésre állási mutatók figyelembe vételével.

Help Desk, IT-támogatás, távsegítség, munkatársi segítség nyújtása

Cégünk rendelkezésére áll naponta felmerülő kérdései, problémái gyors megoldására:

· Igény esetén Ügyfeleink számára (webes) probléma-nyilvántartó felületet biztosítunk, ahol egyszerűen tehetik fel kérdéseiket, jelezhetik gondjaikat és ahol nyomon követhetik annak kezelését. A problémákat van mód rangsorolni.

· Programtelepítés, víruseltávolítás.

· Sürgős esetekre telefonos segítséget nyújtunk.

·  Internetes kapcsolat megléte esetén szakembereink távolról megtekinthetik a bajba jutott kolléga képernyőjét, leegyszerűsítve és meggyorsítva ezzel a hiba bemutatását, megoldását.

· Számítástechnikai hardver vásárlása előtt kikérheti véleményünket.

· Informatikai problémáinak megoldásához segítünk a legmegfelelőbb szoftvermegoldást megtalálni.

 

Árazásunkról

Árazásunkról

Óradíjak
Az óradíjak értéke azért intervallum skálában van megadva, mert a különböző problémák eltérő szintű szakértelmet követelnek. A levelezőrendszer beállításához tipikusan nem szükséges három nyelven beszélő, 10 éves tapasztalattal rendelkező kolléga igénybevétele, lehetnek azonban olyan összetettebb feladatok, amikor már igen. Természetesen további szempontok is befolyásolhatják a szakemberválasztást. Törekszünk arra, hogy minden esetben a legoptimálisabb munkaerőt válasszuk ki Ügyfeleink számára. Természetesen a feladat megkezdése előtt minden esetben tájékoztatást nyújtunk az óradíj pontos értékéről.
 
Perc alapú számlázás
A fenti táblázat a könnyebb összehasonlíthatóság miatt óradíjakat tartalmaz, ugyanakkor cégünknél perc alapon számlázunk. Ez azt jelenti, hogy Önnek csupán azok után a percek után kell fizetnie, amit a kolléga valóban munkavégzéssel töltött. Gyakran fordulnak elő olyan problémák, melyeket egy tapasztalt szakértő könnyen megold, ilyenkor különösen kedvező az általunk használt árazási mechanizmus, hiszen nem keletkezik az úgy nevezett „megkezdett óra alapú elszámoláshoz”  képest pluszköltsége. Választhat az Ügyfél ugyanakkor más konstrukciót is.

Gyakran ismételt kérdések

Mindent értek, de mi a következő lépés?

A legfontosabb, hogy először tudassa velünk problémáját. Cégünkkel számos módon kapcsolatba léphet: telefonon, e-mailen, az oldalon megtalálható űrlap kitöltésével vagy Messenger-üzenet formájában. Válassza azt az alternatívát, amelyik a legkényelmesebb. Higgye el, rövidesen válaszolunk! A munkaidőben érkező megkeresésekre legtöbbször már aznap reagálunk, de legkésőbb a következő munkanapon visszajelzünk.

Hogyan történik a problémabejelentés?

A problémabejelentésre kialakított felület a Ticket rendszer. A hibáról ticketet Ügyfeleink, és kollégánk egyaránt kiállíthatnak. Emellett e-mailen, chaten vagy telefonon is kereshet minket.

Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?

Az ügyfélszolgálat minden hétköznap 8:00 és 17:00 között érhető el.

Mi alapján történik a fizetés?

A számlázás perc alapon történik, így Önnek csak azok után a percek után kell fizetnie, amit kollégánk valóban munkavégzéssel töltött. Számlázás előtt Ügyfeleink kapnak egy teljesítési igazolást, mely tartalmazza az aktivitási listát. Ebben a listában vezetjük, hogy mely kollégák mikor, és mennyit dolgoztak az egyes problémákon, ticketeken. Ennek a listának a jóváhagyása után történik a számla kiállítása. Az elszámolás lehet havi, negyedéves vagy féléves.

Kiemelt partnereink

Maxicont