Ügyfeleink gyakori kérdései

Wifi, router, hálózati beállítások rendszergazda segítségével

Vírusvédelem, vírus eltávolítása

Adatmentés, adatvédelmi beállítások

Levelezéssel kapcsolatos problémák, levelezőlista

Nyomtatás, nyomtatóbeállítások

Számítógép újratelepítése

Help Desk

Rendszergazda szolgáltatásunkról

Rendszergazda szolgáltatásunkról

Manapság szinte minden vállalat azt állítja magáról, hogy ügyfélközpontú, ezt azonban sokszor nem támasztja alá a gyakorlat. Így elsiklik a kommunikáció, nincs időben visszajelzés. Az ember nem tudja, hogy éppen hol tart a problémamegoldás folyamata, egyáltalán foglalkoznak-e az ügyével. Ismerős? Cégünknél azonban időben visszajelzünk, tájékoztatást nyújtunk és folyamatos kapcsolatban maradunk az Ügyféllel.
 
Kollégáink hétköznap munkaidőben reggel nyolc és délután öt óra között állnak rendelkezésre. Telefonon, e-mailen, kapcsolati űrlap kitöltésével vagy akár Messengeren keresztül is kapcsolatba léphet velünk. Ezután maximum néhány órán belül kollégánk visszajelez, hogy tisztázzák a probléma részleteit, valamint annak prioritását. Jellemzően öt prioritási szinttel dolgozunk, ami azt jelzi, hogy mennyire fontos az adott probléma gyors megoldása. Természetesen amennyiben sürgősen megoldásra van szüksége, úgy kollégánk akár 2-3 órán belül elvégzi a feladatot.

Miért válasszon minket rendszergazda területen?

Miért válasszon minket rendszergazda területen?

  • Tapasztalat: Már rendkívül sokféle problémát oldottunk meg sikeresen, tapasztalt kollégáink Önnek is segítenek!
  • Minőség: Csak olyan munkát adunk ki a kezeink közül, amellyel Ügyfelünk is teljes mértékben elégedett.
  • Gyorsaság: Tapasztalatunk és problémamegoldási rutinjaink révén gyors megoldást szállítunk Ügyfeleink számára.
  • Hatékony kommunikáció: Nálunk nem vész el egy feladat sem, folyamatosan visszajelzünk a problémamegoldás folyamatáról.
Nem csak rendszergazda

Nem csak rendszergazda

A tipikus problémabejelentéseken túl bármilyen informatikai feladattal kereshet minket. Cégünk folyamatos fejlődését mutatja, hogy a rendszergazda szolgáltatáson túl az informatika egyéb területein is jelen vagyunk. Foglalkozunk szoftverfejlesztéssel, tárhelyszolgáltatással és weboldalkészítéssel. Így ennek köszönhetően komplex feladatokban is tudunk partnerként rész venni. Az eseti megbízások mellett projektalapú illetve folyamatos, hosszú távra szóló együttműködéseket is vállalunk.

Árazásunkról

Árazásunkról

Óradíjak
Az óradíjakat intervallum skálában adtuk meg, mivel a különböző problémák eltérő szintű szakértelmet követelnek. A levelezőrendszer beállításához tipikusan nem szükséges három nyelven beszélő, 10 éves tapasztalattal rendelkező kolléga igénybevétele. Viszont lehetnek olyan összetettebb feladatok, amikor már igen. Természetesen további szempontok is befolyásolhatják a rendszergazda szakemberválasztást. Törekszünk arra, hogy minden esetben a legoptimálisabb munkaerőt válasszuk ki ügyfeleink számára. Továbbá a feladat megkezdése előtt minden esetben tájékoztatást nyújtunk az óradíj pontos értékéről.
 
Perc alapú számlázás
 A táblázat a könnyebb összehasonlíthatóság miatt óradíjakat tartalmaz, ugyanakkor cégünknél perc alapon számlázunk. Ez azt jelenti, hogy Önnek csupán azok után a percek után kell fizetnie, amit a kolléga valóban munkavégzéssel töltött. Gyakran fordulnak elő olyan problémák, melyeket egy tapasztalt szakértő könnyen megold. Ilyenkor különösen kedvező az általunk használt árazási mechanizmus, hiszen nem keletkezik úgy nevezett „megkezdett óra alapú elszámoláshoz”  képest pluszköltsége.

Gyakran ismételt kérdések

Mindent értek, de mi a következő lépés?

A legfontosabb, hogy először tudassa velünk problémáját. Cégünkkel számos módon kapcsolatba léphet: telefonon, e-mailen, az oldalon megtalálható űrlap kitöltésével vagy Messenger-üzenet formájában. Válassza azt az alternatívát, amelyik a legkényelmesebb. Higgye el, rövidesen válaszolunk! A munkaidőben érkező megkeresésekre legtöbbször már aznap reagálunk, de legkésőbb a következő munkanapon visszajelzünk.

Vállalnak helyszíni kiszállást?

Jelenleg Budapesten vállaljuk a kiszállást, de esetenként befogadunk egyedi kéréseket is, lépjen velünk kapcsolatba!

Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?

Az ügyfélszolgálat minden hétköznap 8:00 és 17:00 között érhető el.

Mi alapján történik a fizetés?

A számlázás perc alapon történik, így Önnek csak azok után a percek után kell fizetnie, amit kollégánk valóban munkavégzéssel töltött. Ezen felül számlázzuk ki a kiszállás díját, amennyiben volt ilyen.

Novin Informatika
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.